11 marca 2012

Ok - to co Aktualnie


Noooo to czas na zdjęcia - choć prawie 3cia w nocy ;P




Co tu dużo pisać prostota na max - w domu ciepło wiec się nie martwię o temperaturę, a jak roślinek będzie więcej to zacznę się bawić w oklejanie, pewnie na początek białe kartki 
Po lewo pod szkłem jeszcze 4 piripiri - prawdopodobnie nie wzejdą bo na pierwszy ogień wziąłem najgorsze nasiona (niekształtne i z plamami - te z czarnymi plamami nie wykiełkowały jeszcze - już tydzień)
Po prawo pod szkłem od 24h moczy się 12 habanero.
Jak się zrobi miejsce to jeszcze mam Cherry do zasadzenia, Jalapeno z nasion z papryk ze sklepu (Jak wzejdą to będzie cud jak dla mnie), i więcej piri piri, habanero, oraz także habanero ze sklepu (tu nasiona wyglądają nieźle)


Lampy z odbłyśnikiem - wersja 1.3, wcześniejszych nie pokaże bo się wstydzę ;)


I tu już jest czym się chwalić, bo po 2 dniach moczenia zaczęło Piri Piri kiełkować, i taki efekt po 5ciu dniach od spostrzeżenia przeze mnie rośnięcia, od 2 dni w ziemi.


Kolejne Piri Piri, zaczęło kiełkowac 2 dni po pierwszym, ma jakieś 3 dni, w ziemi od 24h około.




Ok - cały zestaw - lampy, druty, automatyczny timer w kontakcie, nasionka, ziemia kosztowały mnie 98 zł - założyłem że nie wydam początkowo więcej niż 100 i się udało 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz