30 marca 2012

Liścienie + up.

Papryczki tracą Liścienie, nie wiem czy szybko czy wolno, dziwi mnie tylko, że liścienie po prostu odpadły a nie uschły najpierw, bo wszelkie inne roślinki które miałem (dwuliścienne) to najpierw osuszały, wysysały wszystko z liścieni a potem dopiero odpadały...
Dodam, że albo mam felerne nasiona z allegro, albo temperatura około 36-37 stopni jest zabójcza dla siewek i nasionek - tyle mam na kaloryferze ma 2 warstwach kartonu - 6 nasion cherrybomb poszło się... Ale nie wywalam, poczekamy zobaczymy w warunkach normalnych.
Wysiałem dziś jeszcze w warunkach normalnych (łazienka - 24-26 stopni) Golden Cayenne i Chichimeca (Jalapeno to w zasadzie jest ?), po 6 nasion w 2 próbach po 3 nasiona - jedne na srajtaśmie mokrej, drugie na płatkach kosmetycznych, obie na podkładzie z gazy, wiem, że jako na test statystyczny to mało by stwierdzić które do kiełkowania lepsze, ale jak będzie 3:1 lub 3:0 to jednak będzie coś, ponieważ jak na razie na płatkach kosmetycznych nic mi nie wzeszło, wszystko co mam kiełkowało na białej srajtaśmie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz